Κανονισμοί

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ 4Χ4 ΤΡΙΑΛ

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ 4Χ4 ΤΡΙΑΛ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΙΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ

12,2 Η ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΖΩΝΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ / ΕΜΠΟΔΙΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΗ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ. ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ.

15,1 Α. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΑΜΕΣΟΣ. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΗ ΖΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΡΑΝΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ.
Β. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ ΛΕΠΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΙΝΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ

17,1 Α. ΠΙΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΖΩΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΣΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ. ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΝΕΣ ΘΑ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Β. ΠΙΝΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΓΙΑ ΑΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 17.1 ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

                    

ΚΟΦΑ 4Χ4 CORC

ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4

CORC – CYPRUS OFFROAD CLUB

     Athinon 6, 3041, Limassol, Phonenumber 99549960,

.                                                     Fax: 25344732 www.corc4x4.com.cy                  

                          

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ TRIAL TIME 4X4
ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ TRIAL TIME 4X4 ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ 4Χ4 ΤΡΙΑΛ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΠΟΣ ΠΙΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.
1. ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ.
Ο ΑΓΩΝΑΣ TRIAL TIME 4X4 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 12.
3,3 ΔΙΚΑΙΟΥΧΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΡΟΣ ΠΕΡΑ ΤΩΝ 700 ΚΙΛΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ Η ΜΕΤΑΤΡΕΜΜΕΝΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΟΠΟΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.
ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ '
ΚΛΩΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ROLL GAGE) ΣΩΛΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΩΣΗ SIM LESS , ΣΤΑ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΩΛΗΝΕΣ
Β (CLASS B) ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟ ΕΛΕΓΧΟ
ΝΑ ΕΧΟΥΝ 2 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΖΩΝΕΣ 4 ΣΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ, ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΟΛΑΡΟ.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ 4 ΚΙΛΩΝ ΜΕ ΥΛΙΚΟ AFFF Η ΣΚΟΝΗ ΚΑΛΑ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΟΣ ΚΕ ΕΥΚΟΛΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΩΤΙΑΣ.
ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΚΕ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ. ΓΥΑΛΙ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟΘΟΡΑΚΑ ΛΑΜΙΝΕΙΤ, ΦΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.

ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΡΑΔΙΑΤΕΡ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ.

4,ΑΓΩΝΑΣ –ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ.6,5

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΛΩΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ, Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΥΤΑΡΧΗ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

7.1 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 70 ΕΥΡΟ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΦΥΣΙΚΟ Ι ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΦΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΓΚΥΡΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΞΕΚΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΚΚΙΝΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ. ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΟΝΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΟ . ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΑΓΩΝΑ, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ.

ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ 1-2 ΜΕΤΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΠΟΣ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΟΚΚΙΝΟ -ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ 8 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΕ ΣΕ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΗΣ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΗΣ ΧΑΝΗΣ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΜΕ ΠΟΙΝΗ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΚΕ ΞΑΝΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.

                                   11. ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΣΗ

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕN ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΝΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΜΕΣΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΟΥ Service PARK, ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΕ ΣΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΟΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ SERVIC PARK ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤE ΜΕ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΚΑΘΙΣΤΕΡΗΣΗΣ.   Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ service PARK ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ

12,3 ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΗ ΣΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΤΟΣ, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΘΕΙΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 80-100 ΜΕΤΡΩΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ Η ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ.

ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΑΝ ΚΑΠΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΓΑΛΕΙ 2 ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΞΩ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕΜΕ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ . ΑΝ ΚΑΠΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΞΩ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΜΕ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Η ΕΞΟΔΟΣ ΚΑΠΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΝΕΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ Η ΠΟΙΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.

14. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

14.5, Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΡΑΝΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΔΕΔΕΜΕΝΗ Η ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Δ, ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΑΝ Η ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΟΥΜΠΩΜΕΝΑ

15,1 ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΑΓΩΝΑ

ΤΟ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ Η ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΜΟΝΟ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΕ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΑ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΘΕ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΞΗ ΤΟΤΕ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

19-21. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ-ΒΡΑΒΙΑ -ΕΠΑΘΛΑ-ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

1.ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ -ΚΥΒΙΚΑ

S1-------0-1750CC ΒΕΝΖΙΝΗ

0-2000CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

S2------1751CC-2800CC ΒΕΝΖΙΝΗ

2001CC-3500CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡ

S3--------2801CC-4000CC ΒΕΝΖΙΝΗ

3501CC-5000CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡA

S4--------ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4001CC ΒΕΝΖΙΝΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ Supercharger Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙ 1.7

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ 2000CC ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ 3400CC.

ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΑΚΤΕΡ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ TRIAL TIME.

ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ 33 ΙΝΤΖΕΣ, ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΠΟΤΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΠΡΟΘΗΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ   ΑΥΣΤΗΡΑ

ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3 ΤΟΤΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

2. ΒΡΑΒΕΙΑ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 5 ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

3. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΔΕΚΑ ΟΠΟΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ

25-18-15-12-10-8-6-4-3-2

ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ 1-2-3-4 ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΕΝΤΕ ΟΠΟΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.  15-13--11-9-7

4. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΘΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΙΣΟΒΑΘΜΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.

ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 5 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ

ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ 4 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 5 ΑΓΩΝΕΣ

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΦΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΗ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΥΣ 4 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 5 ΑΓΩΝΕΣ.

 

ΚΟΦΑ 4x4  

                                                              Μήνυμα Προς όλους τους Διαγωνιζόμενους του ΚΟΦΑ

                                                              Ασφάλεια και Κανονισμοί για τα Δυο πρωταθλήματα:

                                                                                                              

  ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
 
A)  Ολα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και σατ δυο πρωταθλήματα θα πρέπει να έχουν καλυμμένα όλα τα σημεία της μηχανής με α)Λαμαρίνα 0,5μμ,
      β)Αλουμίνιο Δάκρυ η με Μη εύφλεκτα Υλικά.
Β)  Τα ραδιατέρ του αυτοκινήτου πρέπει να είναι απαραίτητα απομονωμένα από τον χώρο του οδηγού, επίσης τα λάστιχα του νερού που περνούν
     δια μέσου του οδηγού πρέπει να είναι και αυτά καλυμμένα.
Γ)  Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν πάνω από 1.1/4’’ σωλήνες Class B οι γωνιές πρέπει να είναι κουρβαρισμένες.
     Όσοι έχουν γωνιές θα πρέπει να είναι ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΕΣ και ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ πολύ καλά.
Δ) Το δικαίωμα συμμετοχής των οδηγών είναι €70 και στα Δυο πρωταθλήματα. Κάθε οδηγός έχει δικαίωμα συμμετοχής στον ίδιο αγώνα στο Ένα
     Πρωτάθλημα.
Ε)  Στο συμβατικό πρωτάθλημα το όριο ελαστικών είναι 35 ίντσες και μετατροπές απεριόριστες.
ΣΤ) Στο EXTREME πρωτάθλημα οι κατηγορίες έχουν καταργηθεί και το ελαστικό είναι απεριόριστο.
Ζ)  Ένας οδηγός για να είναι έγκυρος στο πρωτάθλημα θα πρέπει να λάβει μέρος στους 5 από τους 6 αγώνες.
Η) Όλοι οι διαγωνιζόμενοι πρέπει απαραίτητα να έχουν ανανεώσει η εκδώσει την Αγωνιστική άδεια για το 2014 της Κυπριακής Ομοσπονδίας.
     Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα δικαιούνται να συμμετέχουν στο 1ον αγώνα.

Τελευταία ημέρα παράδοσης των αιτήσεων μαζί με 2 φωτογραφίες και 50 εύρω την Πέμπτη 21-03-2014 (στη Κλήρωση).

Σημείωση: Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκίνητου μας υποχρέωσε να εφαρμόζουμε αυστηρά του κανόνες Ασφαλείας & Υγείας σε κάθε Αγωνιστική . Σε ελέγχους που Θα διενεργούν στους Αγώνες μας, και διαπιστώνουν παράβαση των Κανονισμών θα επιβάλλουν ποινές στο ΚΟΦΑ . Ο Αλυτάρχης και οι Έφοροι Τεχνικού Ελέγχου πλέον θα είναι πιο αυστηροί και θα επιμένουν στη εφαρμογή των Κανονισμών . Παρακαλούνται όπως όσοι θα συμμετέχουν στο Φετινό Πρωτάθλημα να έχουν Συμμορφωθεί μέχρι την Κυριακή 24-3-2014(που είναι ο πρώτος Αγώνας) .
Διοικητικό Συμβούλιο ΚΟΦΑ 4χ4 Φεβράρης  2014
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΑΝΤΩΣ ΕΔΑΦΟΥΣ 4Χ4 – TRIAL EXTREME
1. ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ
    Ο αγώνας δεξιοτεχνίας είναι για αυτοκίνητα με Κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.  Ο σκοπός του αγώνα είναι η δεξιοτεχνία, σε ανώμαλο έδαφος
    εκτός δρόμου (οδού). Ο χρόνος δεν είναι το μόνο σημείο που θα επηρεάζει τη τελική κατάταξη.
2. ΟΡΓΑΝΩΣΗ
    Όλοι οι αγώνες που μετρούν στο Πρωτάθλημα 4Χ4 Παντός Εδάφους –  TRIAL, θα διεξάγονται σύμφωνα με τους παρόντες Κανονισμούς και τα
    Παραρτήματα τους και τους Συμπληρωματικούς Κανονισμούς του αγώνα όπως εγκρίνονται από το Δ. Συμβούλιο του ΚΟΦΑ 4Χ4.
3. ΔΙΚΑΙΟΥΧΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
    3.1 Όλα τα οχήματα πρέπει να έχουν βάρος πέραν των 700 κιλών και να φέρουν κίνηση και στους τέσσερις (4) τροχούς, τα οποία είναι σχεδιασμένα
         ή μετατρεμένα για χρήση σε ανώμαλο έδαφος, και πληρούν τους κανονισμούς όπως αναφέρονται πιο κάτω.
    3.2 Το Δ. Συμβούλιο μπορεί από καιρό εις καιρό να διαφοροποιεί τις τεχνικές προδιαγραφές αυτοκινήτων για αγώνες δεξιοτεχνίας.  Αυτές οι
          διαφοροποιήσεις θα κοινοποιούνται με αριθμημένα δελτία πληροφόρησης και θα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των Παρόντων Κανονισμών.
    3.3 Όλα τα οχήματα πρέπει να φέρουν:
         - Κλωβό ασφαλείας (Roll Cage), τουλάχιστον κατηγορίας Β ( class B )
         - Να έχουν τουλάχιστον μια εγκεκριμένη ζώνη ασφαλείας τεσσάρων ή περισσότερων σημείων για τον οδηγό.
         - Κράνος
    Χωρίς να είναι υποχρεωτικό, θα ήταν συμβουλεύσιμο, όπως τα οχήματα είναι εφοδιασμένα με σύστημα πυρόσβεσης ή με ένα πυροσβεστήρα με
    υλικό AFFF ή σκόνη.
4. ΑΓΩΝΑΣ - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Ο αγώνας αποτελείται από αριθμό διαδρομών.  Ο αριθμός των διαδρομών θα καθορίζεται από την οργανωτική επιτροπή αναλόγως του αριθμού των
    συμμετοχών και των δυσκολιών των διαδρομών.  Η οργανωτική επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να αποφασίσει τη διεξαγωγή επιπλέον διαδρομής αν
    κριθεί αναγκαίο σε περίπτωση πολλών ισοβαθμιών.
5. ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
    5.1 Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που είναι μέλος του Ομίλου και έχει έγκυρο Δελτίο Υγείας.
    5.2 Όταν ο διαγωνιζόμενος είναι νομικό πρόσωπο, εν πάση περίπτωση δεν είναι ο οδηγός, τότε ο οδηγός όπως έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής,
          θα θεωρείται αποκλειστικά υπεύθυνος για όλες τις ευθύνες και υποχρεώσεις του διαγωνιζόμενου σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
6. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ
    6.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος σε ένα αγώνα πρέπει να στείλει την επίσημη Δήλωση Συμμετοχής πλήρως συμπληρωμένη με το ποσό των
          δικαιωμάτων όπως αναφέρονται στους Συμπληρωματικούς Κανονισμούς στο γραμματέα του αγώνα, στη διεύθυνση των Οργανωτών, πριν την
          ημερομηνία που λήγουν οι συμμετοχές.  Οι δηλώσεις συμμετοχής πρέπει να συμπληρώνονται και να υπογράφονται από το διαγωνιζόμενο και τον
          οδηγό.
    6.2 Μετά την υποβολή της δήλωσης δεν επιτρέπεται τροποποίηση της εκτός τις περιπτώσεις που προβλέπονται σ’ αυτόν τον Κανονισμό.  Όμως ο
          διαγωνιζόμενος μπορεί να ν’ αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που δήλωσε με άλλο της ίδιας κατηγορίας, μέχρι την ώρα του Τεχνικού Ελέγχου.
    6.3 Αν κατά τον Τεχνικό Έλεγχο ένα αυτοκίνητο όπως παρουσιάζεται δεν ανταποκρίνεται στην κατηγορία που έχει δηλωθεί, το αυτοκίνητο αυτό
          μπορεί, μετά από πρόταση των Εφόρων Τεχνικού Ελέγχου να μεταφερθεί στην πρέπουσα Ομάδα ή Κλάση με απόφαση των Αγωνοδικών.
    6.4 Με την υπογραφή της Δήλωσης Συμμετοχής, ο Διαγωνιζόμενος όπως και ο οδηγός αναλαμβάνουν την υποχρέωση να συμμορφώνονται με
          τους Παρόντες Κανονισμούς και τους συμπληρωματικούς Κανονισμούς του Αγώνα.
    6.5 Αυτοκίνητα μπορούν να οδηγούνται από ένα ή δύο οδηγούς.  Ο κάθε οδηγός μόνο ένα αυτοκίνητο μπορεί να οδηγήσει.
    6.6 Η Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη συμμετοχή ενός Διαγωνιζόμενου ή Οδηγού χωρίς να έχει δώσει λόγο για την άρνηση
          της.  Θα πρέπει όμως να δηλώσει τους λόγους της άρνησης στο Δ. Συμβούλιο πριν την λήξη των συμμετοχών.  Το Δ.Σ. θα αποφασίσει για τη
          συμμετοχή.
7. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
     7.1 Τα δικαιώματα συμμετοχής για Αγώνες δεξιοτεχνίας καθορίζονται στις  70.ευρω για κάθε συμμετοχή.
     7.2 Η αίτηση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν είναι πλήρως συμπληρωμένη και συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής.
     7.3 Το δικαίωμα συμμετοχής περιλαμβάνει ασφάλεια έναντι Τρίτου για τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα.  Η ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή της
           εκκίνησης των διαδρομών και θα παύσει να ισχύει στο τέλος του αγώνα ή τη στιγμή εγκατάλειψης από τον αγώνα ή αποκλεισμό από αυτό. Τα
           πρώτα 170 ευρώ σε κάθε μια απαίτηση βαρύνουν το διαγωνιζόμενο.
     7.4 Ζημίες στα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα και τραυματισμοί οδηγών δεν καλύπτονται από την Ασφάλεια που προσφέρεται από τους Οργανωτές.
     7.5 Τα δικαιώματα συμμετοχής επιστρέφονται όταν:
           Α. Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή.
           Β. Ο αγώνας ματαιωθεί.
     7.6  Ένας οδηγός για να είναι έγκυρος στο πρωτάθλημα, δικαιούται να απουσιάσει σε ένα μόνο αγώνα.
8. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ - ΔΕΛΤΙΑ
    Καμία αλλαγή δεν θα γίνεται στους Συμπληρωματικούς Κανονισμούς μετά που ανοίγουν οι Συμμετοχές, εκτός αν δοθεί η σύμφωνος γνώμη όλων
    των διαγωνιζομένων που δήλωσαν ήδη συμμετοχή ή με απόφαση των Αγωνοδικών για λόγους «ανωτέρας βίας» ή ασφάλειας.  Κάθε τροποποίηση
    ή συμπληρωματική διάταξη θα ανακοινώνεται με αριθμημένα και χρονολογικά δελτία που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των Κανονισμών αυτών.
    Αυτά τα δελτία θα τοιχοκολληθούν στην Γραμματεία, στο Αρχηγείο του Αγώνα και στους επίσημους πίνακες ανακοινώσεων.  Επίσης θα
    κοινοποιηθούν απευθείας στους διαγωνιζόμενους, οι οποίοι θα πρέπει να βεβαιώσουν την παραλαβή τους ενυπόγραφα, εκτός αν αυτό είναι
    αδύνατο λόγω της εξέλιξης του αγώνα.
 9. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ
     9.1 Ο Αλυτάρχης του αγώνα είναι επιφορτισμένος με την εφαρμογή των    παρόντων Κανονισμών και των Διατάξεων τους κατά την διεξαγωγή του
          Αγώνα.
     9.2 Οποιαδήποτε ένσταση κατά των αποφάσεων θα διαβιβάζεται στους Αγωνοδίκες για διαβούλευση και απόφαση.
     9.3 Επίσης, κάθε περίπτωση που δεν προβλέπεται στους ανωτέρω Κανονισμούς, θα μελετάται από τους Αγωνοδίκες, οι οποίοι είναι οι μόνοι που
          έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν.
     9.4 Ο οδηγός αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις του Διαγωνιζόμενου όταν ο τελευταίος δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου.
     9.5 Κάθε λανθασμένη, δόλια ή αντιαθλητική ενέργεια που διενεργείται από τον Διαγωνιζόμενο ή τον Οδηγό θα κρίνεται από τους Αγωνοδίκες οι
           οποίοι θα επιβάλλουν Ποινές που μπορεί να φθάσουν μέχρι και τον αποκλεισμό.
    
ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
10. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
      10.1 Η εκκίνηση θα δοθεί με τη σειρά των αριθμών συμμετοχής .
      10.2 Οι αριθμοί αυτοί θα δοθούν με κλήρωση.
      10.3 Κάθε οδηγός θα εφοδιαστεί από την Οργανωτική Επιτροπή με δυο Αγωνιστικούς αριθμούς, όπως προβλέπεται από τους Κανονισμούς.
      10.4 Οι Αγωνιστικοί αριθμοί που θα προμηθεύσουν οι οργανωτές, πρέπει να βρίσκονται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και τις δύο πλευρές του
             αυτοκινήτου. Αν ένα αυτοκίνητο οδηγείται από δύο οδηγούς τότε δύο αγωνιστικοί αριθμοί πρέπει να βρίσκονται και στις δυο πλευρές του
             αυτοκινήτου.Στην διάρκεια κάθε διαδρομής ο αριθμός του οδηγού που οδηγεί εκείνη την ώρα πρέπει να φαίνεται, ενώ οι άλλοι αριθμοί πρέπει
             να είναι καλυμμένοι.
      10.5 Το όνομα του οδηγού / των οδηγών και η ομάδα αίματος του/ς πρέπει να φαίνονται και στα δύο μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου.
      10.6 Μέχρι το τέλος του αγώνα οι αγωνιστικοί αριθμοί πρέπει να αφαιρεθούν.
11. ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ – ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
      11.1 Επισκευές των αυτοκινήτων δεν επιτρέπονται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δηλαδή από την είσοδο των αυτοκινήτων στο Χώρο Στάθμευσης 
             αμέσως μετά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο, μέχρι που τα επίσημα αποτελέσματα να είναι τελικά. Η αλλαγή ελαστικών, ανεφοδιασμός και μικρές 
             επισκευές επιτρέπονται στο Χώρο  Στάθμευσης αν εποπτεύονται από Κριτή, μετά από έγκριση του Αλυτάρχη. Μη συμμόρφωση με τα πιο πάνω
             συνεπάγεται τιμωρία κατά την κρίση του Αλυτάρχη.
      11.2 Αν οι Έφοροι Τεχνικού Ελέγχου προσέξουν ότι ένα αυτοκίνητο είναι σε κατάσταση που δεν είναι ασφαλές πρέπει να ειδοποιήσουν αμέσως 
             τον Αλυτάρχη σχετικά.  Ο Αλυτάρχης μπορεί να αρνηθεί να επιτρέψει στο αυτοκίνητο να εκκινήσει.  Αν όμως κρίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να
             επιδιορθωθεί επί τόπου και να καταστεί ασφαλές με μικρές επισκευές, μπορεί να δώσει οδηγίες στον οδηγό να κάνει αυτές τις επισκευές, υπό
             την εποπτεία ενός έμπειρου κριτή που θα ορίσει ο Αλυτάρχης.  Αν το αυτοκίνητο καταστεί ασφαλές και κριθεί σαν τέτοιο από τους Έφορους
             Τεχνικού Ελέγχου, ο Αλυτάρχης μπορεί να του επιτρέψει να λάβει εκκίνηση.  Αν το αυτοκίνητο δεν είναι έτοιμο όπως πιο πάνω όταν είναι σειρά
             να εκκινήσει, τότε θα χρεωθεί την ανάλογη ποινή για καθυστερημένη εκκίνηση ή αν τελειώσει η διαδρομή, τότε σε περίπτωση που θα συνεχίσει
             τον αγώνα θα χρεωθεί με την πιο ψηλή ποινή της διαδρομής.
12. Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
      12.1 Ο αγώνας θα γίνεται αποκλειστικά σε ανώμαλο, χωρίς άσφαλτο, έδαφος, διαλεγμένο για τις δυσκολίες που ενέχονται στη διέλευση του.
      12.2 Η κάθε διαδρομή θα αποτελείται από ορισμένες ζώνες δοκιμασίας / εμπόδια.  Για την κάθε διαδρομή υπάρχει ένας μέγιστος χρόνος εκτέλεσης
             που θα ορίζεται εκ των προτέρων.  Αν ο διαγωνιζόμενος ξεπεράσει τον χρόνο αυτό, τότε σταματά την προσπάθεια και θα χρεώνεται με την
             ανάλογη ποινή στο σημείο που έχει φτάσει με την λήξη του χρόνου εκτέλεσης.
      12.3 Η χάραξη της διαδρομής πρέπει να είναι καθαρά ευδιάκριτη, τόσο προς κατεύθυνση, αλλά και πλάτος που δεν είναι λιγότερο από 5 μέτρα.
13. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
      13.1 Επιτρέπεται στους διαγωνιζομένους να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητα τους οποιαδήποτε διαφήμιση κάτω από τις εξής
             προϋποθέσεις:
             Α. Να μην αντιβαίνει στους νόμους του κράτους.
             Β. Να μην προσβάλει τα χρηστά ήθη και έθιμα.
             Γ.  Να μην καλύπτει τις θέσεις που προορίζονται για τους αγωνιστικούς αριθμούς, τους χορηγούς του αγώνα και ονόματα οδηγών.
             Δ. Δεν παρεμποδίζει την ορατότητα του οδηγού μέσα από τα παράθυρα.
             Ε. Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.
      Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε αυτοκίνητο που δεν συνάδει με την παρούσα παράγραφο.
14. ΑΣΦΑΛΕΙΑ
      14.1 Πρέπει να υπάρχει ασθενοφόρο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
      14.2 Πυροσβέστες να είναι τοποθετημένοι σε 2-3 σημεία στην κάθε διαδρομή
      14.3 Οι οργανωτές πρέπει να μεριμνούν να τοποθετείται κορδέλα ζωηρού χρώματος γύρω από τη διαδρομή για ασφάλεια των θεατών.
             Το κοινό να μένει πίσω από τη κορδέλα και η απόσταση του από τη διαδρομή να μην είναι λιγότερη των 3 μέτρων.
      14.4 Οι κριτές πρέπει να φορούν ευδιάκριτο γιλέκο.
      14.5 Ο οδηγός πρέπει να φορεί κράνος ασφαλείας και να είναι προσδεδημένη η ζώνη ασφαλείας του, τα οποία θα πρέπει να πληρούν
             τους Κανονισμούς Ασφαλείας όπως έχουν καθοριστεί από την Τεχνική Επιτροπή και έχουν εγκριθεί από το Δ. Συμβούλιο.
      14.6 Χαλαρά αντικείμενα πρέπει να αφαιρούνται.
 15. ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΑΓΩΝΑ
      15.1 Το κάθε όχημα, με μόνο τον οδηγό του που θα εκκινήσει θα πρέπει να τερματίσει ή να αποσυρθεί από τη ζώνη δοκιμασίας, πριν την
             εκκίνηση του επομένου διαγωνιζομένου.Το κάθε όχημα δικαιούτε να έχει βοήθεια από ένα άτομο, το οποίο όμως δεν θα επιβαίνει του οχήματος
             ("συνοδηγό εδάφους").Αν ο οδηγός κατέβει από το όχημα του, όταν είναι μέσα στην διαδρομή, τότε τιμωρείται με 30 βαθμούς ποινής για κάθε
             φορά που κατεβαίνει. Κάθε οδηγός μετά τον τερματισμό της διαδρομής μπορεί να παραλαμβάνει από τη Γραμματεία την κάρτα ποινών του.
      15.2 Η εκκίνηση μπορεί μόνο να καθυστερήσει σε σχέση με την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης από τον Αλυτάρχη σε περίπτωση «ανωτέρας
             βίας».
      15.3 Μετά τον τερματισμό μιας διαδρομής, το αυτοκίνητο πρέπει να παρουσιάσει στην είσοδο του Χώρου Επιτηρούμενης Στάθμευσης.
      15.4 Οι οργανωτές Αγώνων πρέπει να διευθετούν την τοποθέτηση κριτών μέσα στη διαδρομή σε θέση ώστε να είναι ορατοί και να ελέγχουν οπτικά
      15.5 Πριν από κάθε εκκίνηση ο αφέτης θα πρέπει να δίνει στον οδηγό τον μέγιστο χρόνο που δικαιούται για τη διέλευση της διαδρομής.
      15.6 Όταν ένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να τρέξει μια πίστα λόγω βλάβης και είναι έτοιμο στην επόμενη και πληρεί τα θέματα ασφάλειας, τότε θα
             παίρνει το μέγιστο βαθμό ποινής της πίστας επί τρία (x3).
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ – ΠΟΙΝΕΣ
16. ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
      16.1 Κάθε οδηγός που συμμετέχει στον αγώνα πρέπει να παρουσιασθεί στον Τεχνικό Έλεγχο με το αυτοκίνητο του, σύμφωνα με το ωράριο που θα
             κοινοποιηθεί με τους Συμπληρωματικούς Κανονισμούς.  Σε κάθε αυτοκίνητο που δεν παρουσιάζεται στο χώρο του Τεχνικού Ελέγχου στην
             καθορισμένη ώρα θα επιβάλλονται οι ανάλογες ποινές.  Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιαστούν στον Τεχνικό Έλεγχο με τους αγωνιστικούς
             αριθμούς ορθά τοποθετημένους.
      16.2 Ο Τεχνικός Έλεγχος που πραγματοποιείται πριν την εκκίνηση θα είναι γενικής μορφής.(Τύπος και Κατασκευαστής οχήματος, εμφανής
             συμφωνία του αυτοκινήτου με την κατηγορία που έχει δηλωθεί, έλεγχος ασφάλειας, μαρκάρισμα και σφράγιση κ.λ.π)
      16.3 Για να επιτραπεί η εκκίνηση όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με τον εξοπλισμό ασφαλείας που αναφέρεται πιο κάτω στους
             πρωτότυπους κανονισμούς δεξιοτεχνίας.
      16.4 Συμπληρωματικοί έλεγχοι μπορούν να γίνουν σε οποιαδήποτε  στιγμή κατά τη διάρκεια του αγώνα.
      16.5 Κάθε παράβαση που θα διαπιστωθεί μπορεί να επιφέρει τον αποκλεισμό του οδηγού από τον αγώνα, καθώς επίσης και κάθε άλλου
             διαγωνιζόμενου που ήταν αναμεμειγμένος στην παράβαση.
      16.6 Τεχνικός Έλεγχος που πιθανόν να προβλέπει και την αποσυναρμολόγηση των αυτοκίνητων στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, το
             νικητή κάθε κατηγορίας και πιθανόν οποιουδήποτε άλλου οδηγού μπορεί να διενεργηθεί κατά την απόλυτη κρίση των αγωνοδικών ή μετά από
             ένσταση ή με εισήγηση του αλυτάρχη.
      16.7 Σε περίπτωση που η πιο πάνω αναφερόμενη αποσυναρμολόγηση γίνεται από ένσταση, θα απαιτηθεί από τον ενιστάμενο προκαταβολή
             200.00 ευρώ πληρωτέα εκ των προτέρων, ώστε να καλυφθούν όλα τα έξοδα για τη διεργασία αυτή.  Η προκαταβολή αυτή επιστρέφεται στον
             ενιστάμενο σε περίπτωση που η ένσταση γίνει αποδεκτή και οι δαπάνες τότε βαρύνουν εκείνον εναντίον του οποίου έγινε η ένσταση.
  
17. ΠΟΙΝΕΣ
      17.1 Οι οργανωτές πρέπει να ορίζουν τις ακόλουθες ποινές:
             - Ποινές για λάθη μέσα στη Ζώνη Δοκιμασίας
             - Ποινή υπέρβασης χρονικού ορίου, ή μη ολοκλήρωσης της διαδρομής
             - Ποινή αργοπορημένης εκκίνησης
             - Ποινές, κατά την κρίση του Αλυτάρχη, για απρεπής / αντιαθλητικες ενέργειες
      17.2 Το σύστημα ποινών θα ορίζεται στους Συμπληρωματικούς Κανονισμούς κάθε αγώνα.
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΤΑΞΗ – ΕΠΑΘΛΑ
18. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
      18.1 Όλες οι ενστάσεις υποβάλλονται γραπτώς στον αλυτάρχη μαζί με το ποσό 140 ευρώ το οποίο δεν επιστρέφεται εφόσον η ένσταση κριθεί
             αβάσιμη.
      18.2 Αν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση διαφόρων μερών ενός αυτοκινήτου, ο ενιστάμενος οφείλει να
             καταθέσει συμπληρωματικά το ποσό των:
             18.2.1  350 ευρώ= αν η ένσταση είναι για ένα καθορισμένο μέρος του αυτοκινήτου (μηχανή, μετάδοση, σύστημα, οδήγησης, σύστημα φρένων,
                        ηλεκτρική εγκατάσταση, αμάξωμα κ.λ.π.)
             18.2.2. 850 ευρώ= αν η ένσταση αφορά ολόκληρο το αυτοκίνητο ή ένα γενικό ή μη ευκρινώς καθορισμένο μέρος του αυτοκινήτου.
     18.3 Τα έξοδα για τις εργασίες και την μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή, και τον Διαγωνιζόμενο
            κατά του οποίου γίνεται η ένσταση όταν αυτή γίνει δεκτή.  Η εργασία ( προς 15 ευρώ την ώρα το πολύ) και το κόστος αναγκαίων ανταλλακτικών
            για επανασυναρμολόγηση αποσυναρμολογημένων μερών (όπως τζιουβάδες, κετσέδες, κ.λ.π) όπως και άλλα συναφή έξοδα, όπως θα
            αποφασιστεί από τους Αγωνοδίκες, θα κατανέμονται με τον ίδιο τρόπο.  Ο διαγωνιζόμενος μπορεί να διαθέσει τους δικούς του μηχανικούς για
            την αποσυναρμολόγηση ή επανασυναρμολόγηση του αυτοκινήτου.
     18.4 Αν η ένσταση κριθεί αβάσιμη και αν τα έξοδα που προκλήθηκαν από την ένσταση (τεχνικού ελέγχου, μεταφοράς, κ.λ.π) είναι μεγαλύτερο ποσό
            το πόσο που κατατέθηκε, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο.  Αν τα έξοδα είναι λιγότερα η διαφόρα θα του επιστρέφεται.
19. ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ
      19.1 Το σύνολο των ποινών των Διαγωνιστικών Διαδρομών εκφρασμένο σε βαθμούς αριθμητικούς, θα λογίζεται για κάθε οδηγό για τη δημιουργία
             της τελικής κατάταξης. Ο οδηγός με το μικρότερο βαθμό θα ανακηρυχθεί νικητής Γενικής Κατάταξης, ο επόμενος πιο μικρός, δεύτερος κ.λ.π.
      19.2 Σε περίπτωση ισοβαθμίας στις πρώτες πέντε θέσεις της Γενικής Κατάταξης, τότε οι διαγωνιζόμενοι που έχουν ισοβαθμήσει, Εάν υπάρχουν
             χρονικά περιθώρια θα διαγωνισθούν ξανά στην τελεταία διαδρομή με αντίθετη κατεύθυνση, ή/και με αλλαγές στην διαδρομή κατά την κρίση
             του Αλυτάρχη/Οργανωτικής επιτροπής.  Σε περίπτωση ισοβαθμίας και πάλι, καθώς επίσης και στις περιπτώσεις ισοβαθμίας στις επόμενες
             πέντε θέσεις της Γενικής Κατάταξης, τότε ο νικητής ανακηρύσσεται ο οδηγός ο οποίος έχει επιτύχει τον καλύτερο βαθμό στην πρώτη
             Διαγωνιστική Διαδρομή.  Αν εξακολουθεί να υπάρχει ισοβαθμία, τότε θα ληφθεί υπόψη ο κυλινδρισμός του αυτοκινήτου – ευνοείται το
             μικρότερο.
      19.3 Η επίσημη Κατάταξη θα αναρτηθεί στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων στο χώρο και την ώρα που αναφέρεται στους κανονισμούς.
             Τα αποτελέσματα αυτά θα ανακοινωθούν σαν τελικά, 30 λεπτά μετά την ανάρτηση τους, μετά την έγκριση των Αγωνοδικών, αν ληφθεί
             ένσταση.
20. ΟΜΑΔΕΣ
      20.1 Συμμετοχές ομάδων πρέπει να αποτελούνται από αυτοκίνητα και οδηγούς των οποίων οι ατομικές δηλώσεις έγιναν δεκτές.  Κάθε ομάδα μπορεί
             να περιλαμβάνει το πολύ πέντε (5) αυτοκίνητα και το λιγότερο τρία (3).  Σε κάθε ομάδα η επίδοση των τριών (3) καλύτερων αυτοκινήτων θα
             λαμβάνεται υπόψη για τα τελικά αποτελέσματα που διαγωνίζονται για το ίδιο έπαθλο.
      20.2 Συμμετοχές ομάδων γίνονται μέχρι το τέλος του Τεχνικού Ελέγχου πριν τον αγώνα.
      20.3 Κάθε κατασκευαστής (εκπροσωπούμενος από τον αντιπρόσωπο ή διανομέα του στην Κύπρο), μπορεί να δηλώσει περισσότερες της μιας ομάδας
             για το αντίστοιχο έπαθλο, αλλά για κάθε έπαθλο ο ίδιος οδηγός μπορεί να είναι μέλος μιας ομάδας.
      20.4 Αυτοκίνητα που περιλαμβάνονται σε μια ομάδα κατασκευαστή δεν είναι αναγκαίο να έχουν δηλωθεί από τον ίδιο διαγωνιζόμενο.
             Σ’ αυτή τη περίπτωση, γραπτή αποδοχή του διαγωνιζόμενου πρέπει να παρουσιαστεί.  Τα αυτοκίνητα όμως, πρέπει να είναι του ίδιου
             κατασκευαστή, αλλά όχι κατ’ ανάγκη του ίδιου τύπου μοντέλου.
      20.5 Νικήτρια ομάδα θα ανακηρυχθεί αυτή που θα συγκεντρώσει το μικρότερο αριθμό ποινών στην γενική κατάταξη για τρία (3) καλύτερα
             αυτοκίνητα της κάθε ομάδας.
     
      Σε περίπτωση ισοβαθμίας, νικήτρια θα είναι η ομάδα της οποίας το αυτοκίνητο κατέχει την καλύτερη θέση στη Γενική Κατάταξη.
      Αν λιγότερα απο τρία (3) αυτοκίνητα μιας ομάδας καταγούν σαν τερματίσαντα, ομάδα αυτή δεν θα λαμβάνεται υπόψη για το Έπαθλο Ομάδας.
      Ο αποκλεισμός ενός απο τα αυτοκίνητα της ομάδας για άλλο λόγο, εκτός απο ποινή καθυστέρησης, θα αποκλείσει ολόκληρη την ομάδα απο το
      Έπαθλο Ομάδας.
      20.6 Τα έπαθλα κατασκευαστών και Ομάδων, δεν θα απονεμηθούν αν δεν δηλωθούν τουλάχιστον δύο (2) ομάδες διαγωνιζόμενες για κάθε ένα
             απο τα Έπαθλα.  Διαφορετικά τα Δικαιώματα Συμμετοχής Ομάδας θα επιστραφούν.
21. ΒΡΑΒΕΙΑ – ΕΠΑΘΛΑ
      21.1 Βραβεία και Έπαθλα δίνονται στους πιο κάτω:
             21.1.1  Τους πρώτους τρεις της Γενικής Κατάταξης
             21.1.2  Τον πρώτο αρχάριο
             21.1.3  Την πρώτη Ομάδα (τουλάχιστον 2 εκκινήσαντες)
22. ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
      Α. Κλοβός Ασφαλείας – Roll Cage: πρέπει να είναι κατασκευασμένος με μεταλλικές σωλήνες τουλάχιστον κατηγορίας ‘Β’ (class B).
      B. Ζώνες Ασφαλείας: πρέπει να είναι προϊόντα εργοστασιακής κατασκευής, τουλάχιστον 3 σημείων.
      Γ. Τάγκι καυσίμων: πρέπει να είναι καλά στερεομένο και χωρίς να υπάρχουν διαρροές.  Αν έχει μετακινηθεί απο την αρχική του θέση, πρέπει
          να μην εξέχει απο την περίμετρο του οχήματος, να είναι καλά στερεομένο, καλυμμένο και σφραγισμένο ώστε να μην παρατηρούνται διαρροές.
      Δ. Δακτύλιος για ρυμούκληση: σε όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι τοποθετημένος εμπρός και πίσω ένας δακτύλιος ρυμούκλησης. Οι δακτύλιοι
          πρέπει να είναι καλά στερεωμένοι και ευδιάκριτοι, βαμμένοι, κίτρινοι, κόκκινοι, πορτοκαλί μέσα στην περίμετρο του αυτοκινήτου.
      Ε. Συσσωρευτής (Παταρία): πρέπει να είναι καλά στερεομένος στο όχημα, ούτος ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος μετακίνησης του κατά την διάρκεια
          των διαδρομών και πρόκλισης βραχυκυκλώματος.
      ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:
      Ζ. Ανεμοθώρακας είναι προαιρετικός, αν υπάρχει πρέπει να είναι διπλού τυπου (LAMINATED).
      H. Πυρόσβεση: είναι συμβουλεύσιμο να υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης ή έστω ένας πυροσβεστήρας τουλάχιστον 2 κιλών, με πυροσβεστικό υλικό
          AFFF ή σκόνη, στερεομένος στο όχημα.
      Θ. Γενικός Διακόπτης Ηλεκτρικού Κυκλώματος: αν υπάρχει, πρέπει να απομονώνει όλα τα ηλεκτρικα κυκλώματα καθώς επίσης και τη μηχανή.
          Στην περίπτωση κινητήρων πετρελαίου πρέπει να διακόπτει το πετρέλαιο.
          Ο διακόπτης πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο απο το εξωτερικό του αυτοκινήτου (πλευρά συνοδηγού) όσο και απο το εσωτερικό.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΑΡΙΩΝ
Ένας οδηγός θα θεωρείται σαν αρχάριος εάν δεν έχει λάβει μέρος σε 1 τουλάχιστον αγώνα TRIAL.  Σαν αρχάριος, ο οδηγός θα πρέπει να λάβει
μέρος σε δύο διαδρομές που θα ορίζονται απο τον Αλυτάρχη / οργανωτική επιτροπή, σε 1 αγώνα πρωτού μπορεί να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα.
Ο πρώτος αρχάριος οδηγός, θα επιβραβεύεται.
ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Μετά το τέλος του τεχνικού ελέγχου τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν στο χώρο στάθμευσης μέχρι το τέλος του αγώνα.  Απαγορεύεται οποιαδήποτε
μηχανική εργασία ή προσθήκη βενζίνης χωρίς την άδεια του Αλυτάρχη και τότε μόνο υπό την επίβλεψη κριτού.  Κάθε οδηγός πρέπει να επιστρέφει
το όχημα του στο χώρο  στάθμευσης αμέσως μετά το πέρας κάθε ειδικής διαδρομής.
ΔΕΛΤΙΟ
Επίσημο Δελτίο, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Συμπληρωματικών Κανονισμών του αγώνα το οποίο τροποποιεί, καθορίζει ή συμπληρώνει τους
κανονισμούς. Τα δελτία πρέπει να είναι αριθμημενα και χρονολογημένα. Οι διαγωνιζόμενοι  (ή μέλος του πληρώματος) οφείλουν να γνωστοποιήσουν
την παραλαβή τους ενυπόγραφα.
Τα δελτία εκδίδονται απο τους Αγωνοδίκες στη διάρκεια του αγώνα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Προσωρινά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν επί τόπου το αργότερο μέσα σε 30 λεπτά μετά το τέλος του αγώνα και αν δεν εγερθεί καμία ένσταση μέσα
στα επόμενα 30 λεπτά, τα αποτελέσματα θα θεωρηθούν τελικά.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ – ΠΟΙΝΕΣ
Κάθε διαδρομή θα έχει μήκος που δε θα ξεπερνά τα 200 μέτρα και θα περιλαμβάνει ορισμένες ζώνες δοκιμασίας – εμπόδια (συνήθως 3-4). Η διαδρομή και κάθε ζώνη δοκιμασίας θα είναι οριοθετημένη με κούκους, μέσα απο τους οποίους ο κάθε διαγωνιζόμενος είναι υποχρεωμένος να περάσει.  Επίσης θα υπάρχουν σε ορισμένα σημεία της διαδρομής πάσσαλοι, οι οποίοι θα πρέπει να αποφεύγονται απο τους διαγωνιζόμενους.  Οι λεπτομερειες της διαδρομής και των ζωνών δοκιμασίας θα ανακοινώνονται κατά την διάρκεια της ενημέρωσης των διαγωνιζομένων ή πριν της εκκινήσεως του πρώτου οχήματος.
Για την κάθε διαδρομή θα ορίζεται ο μέγιστος χρόνος για την ολοκλήρωση της, ο οποίος θα ανακοινώνεται απο τον Αλυτάρχη. Ο κάθε διαγωνιζόμενος που ολοκληρώνει όλη τη διαδρομή πριν την λήξη του μέγιστου χρόνου, θα χρεώνεται με οποιεσδήποτε ποινές κατα τη διάρκεια της διαδρομής.
Όποιος διαγωνιζόμενος δεν καταφέρει να ολοκληρώσει την διαδρομή πριν τη λήξη του μέγιστου χρόνου, τότε θα χρεώνεται με τους βαθμούς ποινής για μή ολοκλήρωση της διαδρομής που καθορίζεται για το σημείο δοκιμασίας το οποίο δεν έχει καταφέρει να ολοκληρώσει. Όσον περισσότερα εμπόδια έχει περάσει, τόσο λιγότερη είναι η ποινή που θα χρεώνεται.  Οι βαθμοί ποινής για την κάθε ζώνη δοκιμασίας θα φαίνονται με ταπέλλες σε εμφανές σημείο.
Σημειώνεται ότι σε ορισμένα εμπόδια πιθανόν να υπάρχουν απαγορευτικές ταπέλλες οι οποίες θα καθορίζουν ότι ο κάθε διαγωνιζόμενος δικαιούται μόνο 1 ή 2 προσπάθειες αναλόγως, για να περάσει απο το συγκεκριμένο εμπόδιο.  Αν αποτύχει, τότε θα χρεώνεται με τους βαθμούς ποινής του εμποδίου. Αυτο είναι αναγκαίο ώστε να αποτραπούν οι εσκεμμένες / κακόβουλες ενέργειες για περαιτέρω δυσκολίες κάποιων εμποδίων, λόγω μορφολογίας του εδάφους.
Κάθε διαγωνιζόμενος δικαιούται βοήθεια απο συγκεκριμένο άτομο ως συνοδηγό ο οποίος θα βρίσκεται εκτός οχήματος.  Ο συνοδηγός μπορεί να βοηθά τον διαγωνιζόμενο με συμβουλές καθώς και με την χρήση σχοινιού / σιαππανιού η οποία όμως φέρει βαθμούς ποινή.  Απαγορεύεται η επαφή του συνοδηγού με το όχημα.  Σε τέτοια περίπτωση το όχημα θεωρείται ότι εγκαταλείπει την διαδρομή στο συγκεκριμένο σημείο.
ΠΟΙΝΕΣ
Για μη ολοκλήρωση διαδρομής: Βαθμοί ποινής εμποδίου που δεν έχει ολοκληρωθεί (50,200,250,300,350) επί δύο εκτός από το τελευταίο.
Επιπρόσθετες ποινές:
Άγγιγμα κούκου 50 βαθμοί ποινής
Άγγιγμα πασσάλου 5 βαθμοί ποινής
Προσπάθεια προσπέρασης εμποδίου 5 βαθμοι ποινής
Χρήση σχοινιού/σιαππανιού απο το συνοδηγό 20 βαθμοί ποινής
Όταν ο οδηγός κατεβεί απο το όχημα 30 βαθμοί ποινής για κάθε φορά
Καθυστερημένη ή πιο γρήγορη εκκίνηση 20 βαθμοί ποινης
Ποινές κατά την κρίση του Αλυτάρχη / Αγωνοδικών για αντιαθλητική / απρεπή συμπεριφορά.
Οι οργανωτές δικαιούνται, για λόγους ασφαλείας και ανώτερης βίας, να μετατρέψουν ή και να αποκλείσουν μια ολόκληρη διαδρομή ή αριθμό ζωνών δοκιμασίας.  Μια τέτοια απόφαση δεν επιτρέπει ένσταση στους διαγωνιζόμενους.