Κανονισμοί

                                                                                                                                              

ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4 - ΚΟΦΑ4Χ4 CYPRUS OFF ROAD CLUB - CORC - www.corc4x4.com.cy

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΓΩΝΑ ΤΡΑΪΑΛ 4Χ4 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ / TIME TRIAL 4X4.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ :

 

ΧΩΡΟΣ ΑΓΩΝΑ – ΠΙΣΤΑ :

 

ΕΓΚΡΙΣΗ / ΑΔΕΙΑ :

 

ΧΟΡΗΓΟΙ :

 

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ :

 

 

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ :

 

ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ :

 

ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ :

 

ΒΟΗΘΟΣ ΑΛΥΤΑΡΧΗ :

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ :

 

ΕΦΟΡΟΣ ΚΡΙΤΩΝ :

 

ΒΟΗΘΟΙ ΕΦΟΡΟΥ ΚΡΙΤΩΝ :

 

ΕΦΟΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ :

 

ΕΦΟΡΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ :

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΥΠΟΥ / ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ :

 

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ : ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΜΙΛΟΥ "ΚΟΦΑ4Χ4" : 1 Α+Β ΤΣΕΡΙΟΥ – 2040 ΣΤΡΟΒΟΛΟΣ – ΛΕΥΚΩΣΙΑ. ΤΗΛ: 99639411

 

* Ο ΟΜΙΛΟΣ "ΚΟΦΑ4Χ4", Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ, ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ, ΟΙ ΑΘΛΟΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΥΘΗΝΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ :

Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ "ΚΟΦΑ4Χ4", ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ "ΚΟΦΑ4Χ4" ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ.

* ΠΡΟΣΟΧΗ - ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.  1

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ:

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ 14 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ "ΚΟΦΑ4Χ4" ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΕΣ 6.00 μμ. (18.00) ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

 

ΗΜΕΡΑ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : ΚΥΡΙΑΚΗ …………………………

 

08.30 – ΕΝΑΡΞΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

 

08.35 – ΕΝΑΡΞΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

 

09.00 – ΤΕΛΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

 

09.15 – ΤΕΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

 

09.25 – ΤΕΛΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ / ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ

 

09.30 – ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΑ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ.

1.1 Ο ΑΓΩΝΑΣ TIME TRIAL 4X4 / ΤΡΑΪΑΛ 4Χ4 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 9.

2. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ

2.1 ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ TIME TRIAL 4X4 / ΤΡΑΪΑΛ 4Χ4 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΘΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΑ).

3. ΔΙΚΑΙΟΥΧΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.

3.1 ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 4Χ4 ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ TIME TRIAL 4Χ4 / ΤΡΑΪΑΛ 4Χ4 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΔΕΛΤΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ.

3.2 ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:

3.2.1 ΚΛΩΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ROLL CAGE) ΑΠΟ ΣΩΛΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΩΣΗ (SEAMLESS) ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΡΟΣΔΕΣΗΣ. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΩΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΣΩΛΗΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ "Β" (CLASS "B").

3.2.2 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ (BUCKET) ΜΕ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΡΟΣΔΕΣΗΣ.

3.2.3 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΙΛΩΝ ΜΕ ΥΛΙΚΟ AFFF Η ΣΚΟΝΗ, ΚΑΛΑ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΩΤΙΑΣ. Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ.

3.2.4 ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΛΥΜΜΕΝΗ, ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ.

3.2.5 ΑΝΕΜΟΘΩΡΑΚΑ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ ΛΑΜΙΝΕΪΤ (LAMINATE) Η ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΛΕΞΑΝ (LEXAN).

3.2.6 ΦΤΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.

3.2.7 ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ .

3.2.8 ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ.

3.2.9 ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΚΕΠΑΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.

3.3 ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΑΡΟΣ 750 ΚΙΛΑ.

3.4 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ (ΒΑΣΗ ΚΥΒΙΚΩΝ ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ).

S1

0-1350CC ΒΕΝΖΙΝΗ

0-1600CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

S2
1351
CC-1800CC ΒΕΝΖΙΝΗ
1601
CC-2500CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
S3
1801
CC-2800CC ΒΕΝΖΙΝΗ
2501
CC-3500CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
S4
2801
CC-4000CC ΒΕΝΖΙΝΗ
3501
CC-5000CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
S5
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4001
CC ΒΕΝΖΙΝΗ

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5001CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

S6

ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4


3.5 ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙ
1.7. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4 ΕΙΝΑΙ 2000CC ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ 3400CC.
3.6 ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4 ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
S6 ΘΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΕΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4.

3.7 ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΑΚΤΕΡ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

3.8 ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4 ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ. ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
3.9
ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ
35 ΙΝΤΣΕΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ Η ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΠΡΟΘΗΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

3.10 ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4 ΟΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΘΕΙ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4 ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΦΟΡΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ.

3.11 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4 ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.

3.12 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΑ.

4. ΑΓΩΝΑΣ.

4.1 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

5. ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ.

5.1 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΦΥΣΙΚΟ Η ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΦΑ4Χ4 ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΕΓΚΥΡΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥ ΟΤΑΝ Ο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.

6. ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ.
6.1
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ. Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4.

6.2 ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4Χ4.
6.3 ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΕΧΡΙ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ.

6.4 ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ 14 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ Η ΩΡΑ 18.00 (6.00μ.μ.) ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ, ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΟΦΑ4Χ4 ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ.

6.5 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ, ΕΚΤΟΣ ΣΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΟΔΗΓΟΥ Η ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4 ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

6.6 ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ €70 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ €30 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4 ΚΑΙ €50 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ Η ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ.

6.7 Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ. ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΟΧΙ.

7. ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ - ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ.
7.1
ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΕ ΜΕ 2 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΕΝΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4 ΤΟΥ.

7.2 ΕΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΑΠΟ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ, ΤΟΤΕ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ.

7.3 ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΣΤΑ 2 ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4.

7.4 ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ.

7.5 ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΥ. Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ.
7.6 Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΞΕΚΙΝΑ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΞΕΚΙΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ. ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥΣ.

7.7 ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ 2 ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.

ΚΟΚΚΙΝΟ - ΑΝΑΜΟΝΗ - ΚΙΤΡΙΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΚΤΩ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ - ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΠΟΙΝΗΣ 3 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ.

8. ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ - ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ.
8.1
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ. ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

8.2 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 4Χ4 ΔΕN ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 4Χ4 ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΔΕΙΑΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ, Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΚΡΙΤΗ.

8.3 ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 4Χ4 ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΠΟΙΝΗΣ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΚΙΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ..

8.4 ΕΑΝ ΚΡΙΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕΣ, ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ Ο ΕΦΟΡΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΕΙ, ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΚΡΙΤΗ. ΑΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4 ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΠΟΙΝΗΣ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΚΙΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ.

9. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
9.1 Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗ (
START) ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ (FINISH) ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΗ ΜΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΗ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΦΟΡΕΣ.

9.2 Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΗ ΣΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΜΕ ΠΑΣΣΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΗ ΑΣΠΡΟΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ. ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΘΕΙΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 100 ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ Η ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ.

9.3 Η ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΒΓΑΛΕΙ 2 ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΙΝΗ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΙΝΗ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4 ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

9.4 ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΑ.

9.5 Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ.

10. ΑΣΦΑΛΕΙΑ - ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
10.1
Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 4Χ4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΚΡΑΝΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΔΕΜΕΝΗ Η ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

10.2 Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΕΙ ΚΡΑΝΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟΛΗ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΔΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΓΑΝΤΙΑ.

10.3 ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΚΟΛΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ.

10.4 ΚΡΑΝΗ, ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΔΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΓΑΝΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΔΗΓΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ.
10.5 ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ €171.00 ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ. ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4 ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ.

10.6 ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

10.7 ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΕΣ ΜΕ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΟ ΓΙΛΕΚΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.

10.8 Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ "ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ" Η ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ Η ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ.

11. ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΑΓΩΝΑ

11.1 ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ Η ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 4Χ4.
11.2 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4 ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΟΝΑΧΙΚΕΣ ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΑ Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΟ ΧΡΟΝΟ.

11.3 ΚΑΘΕ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΞΗ ΤΟΤΕ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ. ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
11.4 ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΘΕ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ 4Χ4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ
5 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ 5 ΛΕΠΤΩΝ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΠΟΙΝΗ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ
.

12. ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

12.1 Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. Ο ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥΣ.

12.2 ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΘΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΙΣΟΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ.

12.3 ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΓΕΡΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 15' ΛΕΠΤΑ, ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ.

12.4 ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΡΑΠΤΩΣ, ΚΑΤΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΡΙΤΩΝ Η ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ, ΘΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ.

12.5 ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΣΤΑΣΗΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΡΑΠΤΩΣ, ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ €140.00 ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΑΝ Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 4Χ4 ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΣΤΑΣΙΑΖΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΕΑΝ Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΟΤΕ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΦΟΡΩΝ Η ΕΝΣΤΑΣΗ.

13. ΒΡΑΒΕΙΑ - ΕΠΑΘΛΑ

13.1 ΒΡΑΒΕΙΑ / ΚΥΠΕΛΛΑ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 3 ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 3 ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΒΡΑΒΕΙΑ / ΚΥΠΕΛΛΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4 ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ / ΚΥΠΕΛΛΑ ΣΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.


14. ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

14.1 ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 4Χ4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ. ΕΑΝ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΤΟΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΒΑΘΜΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΣΥΓΧΩΝΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ S5. ΔΗΛΑΔΗ S1+S2 – S2+S3 – S3+S4 – S4+S5.
14.2 ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ
10 ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ:
1ος 25 - 2ος 18 -3ος 15 - 4ος 12 - 5ος 10 - 6ος 8 - 7ος 6 - 8ος 4 - 9ος 2 - 10ος 1.
14.3 ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ 1-2-3-4-5-6 ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ
5 ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ:
1ος 15 - 2ος 13 - 3ος 11 - 4ος 9 - 5ος 7.
14.4 ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΩΤΕΙΑ, ΜΕΤΑ ΔΕΥΤΕΡΕΙΑ, ΜΕΤΑ ΤΡΙΤΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕΞΗΣ.
14.5 ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 5 Η 6 ΑΓΩΝΕΣ. ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΣΤΟΥΣ 5 Η 5 ΣΤΟΥΣ 6 ΑΓΩΝΕΣ.

15. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

15.1 ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ 4Χ4 ΜΟΝΟ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.

16. ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

16.1 ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΗ Η ΔΟΛΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΠΟΙΝΗ, ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ.

17. ΕΦΑΡΜΟΓΗ – ΕΡΜΗΝΕΙΑ - ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

17.1 ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΟΘΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΝ ΗΔΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ "ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ" Η ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

17.2 ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΔΕΛΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥΣ.

17.3 Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

17.4 ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΑ ΜΕΛΕΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ.